March 8, 2011

Rolnice od piletine sa šampinjonima




Na danasnji dan su se zene u nasoj istoriji borile za pravo glasa, za krace radno vreme, za istu zaradu za isti rad, za pravo na trudnicko i porodiljsko bolovanje....niko nije spominjao karanfile! Puno tih prava je ugrozeno i danas. Na jednom razgovoru za posao, pre nego sto sam postala mama, sam vise puta pitana da li planiram trudnocu. Zasto?
Takvih primera je jos puno....
Ah, ti divni karanfili!
Sarene laze....


No da se vratim na rolnice.
Ovog meseca u nasoj vec jakoooo poznatoj igri Ajme, koliko nas! koju je osmislila Snjezana sa bloga Dalmacija down under, tema je vino a domacica nam je Valentina. I ovog puta sam se odlucila za recept koji lako mozemo da ukljucimo u svakodnevno ishranu. Nekako mi je to draze nego bombasticna jela koja pravimo jedanput godisnje, ili ni toliko.....
Jednostavno a neodoljivo.


Recept sa fotografijama možete pronaći i u junskom broju magazina Mezze.

Sastojci:

400 g  pilećeg belog mesa, file
12 šampinjona (ili više )
cca 100 g suvog vrata/pečenice
1 dl suvog belog vina
1 kašika naribanog parmezana
3 čena belog luka
1 kašičica gustina
1 dl supe ili vode
so, biber, vegeta



Meso iseći na šnicle pa ga izlupati i posoliti, zatim svaku šsniclu podeliti na dva dela. Za svaku traku odabrati po jednu pečurku, približno iste širine kao meso, skinuti joj nožicu. Staviti meso, pa suvo meso, takodje isečeno da odgovara širini belog mesa, pa pečurku. Urolati i povezati kuhinjskim koncem. U tiganju na vrelom ulju pržiti rolnice sa sve četri strane, prvo strane sa mesom pa onda sa šampinjonima. Kada su rolnice pržene sipati belo vino i poklopiti, smanjiti jačinu ringle. Dinstati dok skoro svo vino ne ispari. Zatim meso prebaciti u topao tanjir za serviranje i posuti ga parmezanom. U tiganju, u kome su pripremane rolnice  proprziti sitno iseckan beli luk. Razmutiti gustin sa toplom supom pa  usuti u tiganj. Mešati dok se sos ne zgusne. Preliti preko rolnica.


Verzija za stampu








Pin It Now!

13 comments:

  1. ovo jelo izgleda savršeno lijepo i ukusno!

    ReplyDelete
  2. Mmm, ovo mi se jako svidja kao ideja za brzi a ukusan rucak, fotke su mrak... volim kada na slici vidim sve te male detalje, tanjire, nogicu od case, neku lepu salvetu, komadic hleba u pozadini i sl.;))

    ReplyDelete
  3. Prelepo si ovo napravila, a tek uslikala... svaka čast sve mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete
  4. Odličan recept si odabrala, odlično si ga pripremila i odlično uslikala! Savršeno! O karanfilima neću da pričam..... :)))

    ReplyDelete
  5. Jelo je baš kako si rekla jednostavno a neodoljivo ! Super je i isto tako i izgleda, kod mene će sigurno naći svoje mjesto :)

    ReplyDelete
  6. Prelijepo prezentirano, i odlican recept! Jako mi se svidja! :)

    ReplyDelete
  7. odlična kombinacija, super izgleda ;)

    ReplyDelete
  8. O Danu žena sam se već izjasnila.
    O ovom ručku još nisam, a savršen je i radim ga prvom prilikom. Opčinjena sam i receptom i fotkama! :)

    ReplyDelete