March 20, 2011

Kuglof od cokolade i visanja



FBI rukavice su se za ovaj i naredni mesec smestile kod Vere sa njena dva bloga Astal i Delicious for kids, vecu paznju cu verovatno, ako mi se planovi ostvare, posvetiti vojvodjanskoj kuhinji, to je velikim delom i moja kuhinja,a citanjem tog bloga sam resila jednu svoju misteriju iz detinstva, al o tome drugi put. Za danas imamo ovaj kuglof koje je Vera transformisala u mafine a ja sam ga vratila u kuglof. Volim ih, kuglofe mislim, ali ih nikada nisam pravila, pa sam sada htela da iskoristim priliku. Zaintrigirao me je prah pudinga u receptu, bilo mi je to malo cudno, ali je rezultat i vise nego ok. Napravila sam jednu gresku pri pripremi. Nisam dovoljno promesala, uronila visnje i cokoladu, pa su mi ostale na dnu/vrhu; to mi se deslio uglavnom zato sto sam se bojala da necu dobiti lepu i glatku gornju koru. Moracu na popravni!
Isplatice se, jer je kuglof bas ukusan.



Sastojci:

350 g visanja
200 g brasna
2 kesice pudinga od cokolade, potreban prah bez pripreme pudinga
1 prasak za pecivo
125 g secera
1 vanilin secer
5 jaja
150 ml ulja
125 ml mleka
100 g rendane cokolade




Visnje ocistiti i dobro ocediti. Brasno pomesati sa prahom pudinga od cokolade i praskom za pecivo, prosejati. Jaja, mleko,ulje  i secer sa vanilin secerom umutiti; dodati suve sastojke i miksirati polako mikserom dok se ne dobije glatka smesa. Kalup za kuglof namazati margarinom ili uljem pa posuti brasnom a zatim uliti smesu. Visnje i rendanu cokoladu pomesati u ciniji, tako da cokolada obmota visnje pa ih dodati u smesu. Pomesati kasikom da vinje potonu pri tom pazeci da ne zagrebemo dno kalupa. Peci 35- 40 minuta na 180 stepeni. Voditi racuna da se i sredina lepo ispece da ne ostane tecna, proveravati cackalicom da li se testo lepi ili ne, kao kod pecenja biskvita.

Verzija za stampu



Pin It Now!

13 comments:

  1. čokolade i višnje uvijek i svugdje.
    slikice su genijalne

    ReplyDelete
  2. baš je lijepo ispao ovaj tvoj kuglof, jako lijepe slikice

    ReplyDelete
  3. Prekrasno izgleda, stvarno ti je dobro ispao, a moram i pohvaliti fotke koje su sve bolje i bolje.:)

    ReplyDelete
  4. Prelepe fotke, ali prelepe. Da imam ovakav set za čaj, stavljala bi ga na svaku sliku sa kolačima. Nisam veliki ljubitelj kuglofa ali nekada je stvarno lepo uz čaj pojesti lepu i laganu poslasticu.

    ReplyDelete
  5. Jako lijepe fotografije! Mi smo nesto u zadnje vrijeme poludili za kuglofima, pa ce i ovaj sigurno biti isproban

    ReplyDelete
  6. Hvala svima :)

    @Jelena ja bas nisam i neki obozavaoc cvetnih motiva, al mnogo volim ovaj nasledjeni servis i mislim da je uz ovaj kuglof stvarno isao!

    @Andrea drago mi je da se napredak vidi :)

    ReplyDelete
  7. Ovo vjerujem da je poseban užitak za čula.
    Ne mogu ga probati, ali fotografijama si postigla divan ugođaj. Odlično je sve! :)

    ReplyDelete
  8. Ovo sve tako divno izleda da je pravo uzivanje posluziti se snitom finog kuglofa i popiti soljicu caja iz ovih soljica.:)))

    ReplyDelete
  9. Odličan odabir recepta i super napravljen kuglof. Prekrasno izgleda, divne fotke. A kombinacija čokolade i višanja može biti samo savršena !

    ReplyDelete
  10. Izgleda kao iz bajke.Žao mi je zbof visanja!Drafi moljac hvala na isprobavanju!

    ReplyDelete