June 26, 2015

Pužići sa mileramom, belim mesom i slaninicom




Juni mi je proleteo brzinom munje. Ovog meseca nam je bio zubar vrlo aktuelan, Tein rodjendan koji slavimo sutra takodje, i moji kurs nemačkog se neumitno približava kraju, pa moram dosta i kod kuće da radim.
U svemu tome konstantno moram da razmišljam i šta ću deci da spakujem za doručak, koji u vrtić nose od kuće. Sendviči svakog dana stvarno nisu opcija. Pužići ovog tipa su nam vrlo aktuelni. Ja sam  posebno srećna jer lisnato kupim već razvučeno. Uvek kod onog u blokovima nešto zeznem i ne razlistava mi se kod pečenja. Kombinacije punjenja su stvarno bezbrojne, ova nam je omiljena.
 ---------------------------------------------------------------------------------------

Pužići sa mileramom, belim mesom i slaninicom

1 pakovanje lisnatog testa

250 ml milerama
 1 jaje
150 g pilećeg belog mesa u omotu, tanko sečenog
75 g pančete tanko sečene
1.5 kašičica sušenog vlašca
za premaz
1 jaje

Razvucite svaki blok lisnatog testa u veći pravougaonik, testo treba da bude tanko.
Umutite jaje i mileram zajedno. Pileće grudi i slaninicu iseckajte na male kockice.
Premažite svaki pravugaonik lisnatog testa sa smesmo milerama i jaja, pa rasporedite belo meso i slaninicu. Pospite vlašcem. Ivice testa ostavite slobodne. Uvite lisnato testo u rolat, slobodno malo pritisnite da se sve ravnomerno slepi. Isecite testo na tanke komade, oko 1 cm debljine, pa šnite poredjajte u pleh. Ostavite malo razmaka izmedju da mogu da narastu. Umutite jaje i premažte pužiće. Pecite ih na 200°C  oko 15-20 minuta.

Pin It Now!

1 comment: