December 6, 2012

Keks sa cimetom i čokoladom

Ovaj blog me odveo u pravcu koji nikada nisam ni slutila, do nekih mesta i dogadjaja, do mojih nekih neznanih dubina i krivina, i najvažnije do puno dobrih ljudi. Tako sam letos ponela ove keksiće na jednu jako prijatnu prepodnevnu kafu sa Mihaelom. Sa teme na temu, o svemu po svega par reči, jer puno je toga o čemu smo želele da razgovaramo, ponajviše o fotografiji, blogu i receptima a i o klincima koji su jednako neiscpan izvor tema kao i naš hobi... Uživala sam u svakom momentu i nadam se da ću imati prilike da Mihaelu sretnem još puno puta.
Hvala, draga na svemu... :)
Recept je iz nekih novina, samo me ne pitajte kojih.... ne znam. Mislim da mu ne treba neka naručita reklama, da sastojci govore sami za sebe. Mislim šta loše može da bude sa prhkim keksićima začinjenim cimetom i još upotpunjenim čokoladom?
Ništa...


Sastojci:
za oko 50 kom.

250 g brašna
200 g putera
150 g šećera
15 g kakaa
1 žumance
50 g crne čokolade
1,5 kašičica mlevenog cimeta
prstohvat soli

kakao ili šećer u prahu za posipanje



Mikserom izraditi puter sobne temperature sa šećerom, žumancem i prstohvatom soli. Miksirati dok smesa ne pobeli. U drugoj posudi izmešati prosejano brašno, kakao i cimet. Umešati u smesu od žumanca, šećera i putera. Ostaviti da se hladi u frižideru oko 30 minuta. Štangle čokolade podeliti na  kockice (Menaž čokolada koju sam koristila ima štangle od 10g, znači 5 štangli sam podelila na 10 delova).  Od ohladjenog testa oblikovati male loptice, utisnuti svaku lopticu prstom, tu staviti čokoladu pa ponovo oblikovati loptice. Poredjati loptice na pleh sa papirom za pečenje pa ih ponovo ohladiti u frižideru. Peći u unapred ugrejanoj rerni na 180°C 15 minuta.
Ohladjene keksiće posuti šećerom u prahu ili kakaom. 





Isprobala Ana, Irena,  
Recept za štampu



Pin It Now!

17 comments:

  1. Fenomenalno! Prvo što obožavam ovakav tip keksića, drugo to što je sa cimetom. :)

    ReplyDelete
  2. Divni su, ovi keksici govore sami za sebe i nekako su prigodni u ovo predpraznicno vreme. Veliki pozdrav moji dragim blogericama!:))

    ReplyDelete
  3. Adorei estes bolinhos devem ser uma delicia.
    Levo a receitas.
    bjs

    ReplyDelete
  4. Divno za druzenje :)

    Keksići deluju extra, dovoljno mi je da vidim količinu maslaca i da osetim da je to to :) Bookmarkovano !

    ReplyDelete
  5. Sviđa mi se kako se preko hobija povezujemo sa novim ljudima.
    Keksići super izgledaju,pamtim za isprobati.

    ReplyDelete
  6. Vratila si me u Zrenjanin cim sam ih videla na FB :) Jedva cekam reprizu :)))

    Devojke, vama toplo preporucujem da ih probate i to cim pre! Savrseni su i provereno pogodni za transport na duge relacije ;)

    ReplyDelete
  7. Cimet i čokolada? Stvoreno za mene! :)))

    ReplyDelete
  8. koji keksiciiiii, super izgledajU! ja volim ove male, one-bite kolacice =)

    ReplyDelete
  9. Mihaela je bila u Srbiji? Bas mi je zao sto ju nisam upoznala... U stvari, obe bi volela upoznati, i tebe i nju.
    Keksici su predivni!

    ReplyDelete
  10. Odlično izgledaju, a sastojci vrhunski. Pravim večeras :)

    ReplyDelete
  11. Sanja, sigurna sam da ti je kuća predivno mirisala dok si ih pekla - spojila si dva moja omiljena sastojka :)

    ReplyDelete
  12. danes sem naredila te piškote. o.d.l.i.č.n.i. !

    lp

    ReplyDelete
  13. Ho fatto questi biscotti, sono ottimi!!! Grazie mille!
    Ciao Lilla (Trieste)

    ReplyDelete
  14. Isprobala! Super su kolacici, posula sam pola secerom u prahu, drugu polovinu kakaom. Meni se kakao varijanta vise svidja, mojim decacima secerna...

    ReplyDelete
  15. Odlicno. Jos bolji je sa cejlonskim cimetom - finiji miris i ukus,..

    www.sunnysritree.com ima dosta gotivnih recepata

    ReplyDelete