April 22, 2013

Elegancija u kuhinji uz Draganu Ognjenović




Kompanija Dijamant, u saradnji sa našom renomiranom modnom dizajnerkom Draganom Ognjenović, organizuje jedinstvenu akciju namenjenu savremenim domaćicama, koja će im omogućiti da i u kuhinji izgledaju elegantno i ženstveno. Dragana Ognjenović dizajnirala je limitiranu seriju kecelja, koje će kompanija Dijamant poklanjati svojim potrošačima u narednom periodu.
 “Dopala mi se ova akcija, jer veoma cenim dobro pripremljenu hranu i volim da kuvam. Pripremanje hrane je poseban vid pažnje i ljubavi koje darujemo jedni drugima. Poznajem mnoge dame koje, bez obzira što je rad u kuhinji veoma zahtevan posao, uvek uspevaju da budu elegantne, pa čak i dok kuvaju. Mislim da njihovi ukućani i prijatelji to vrlo cene. Kecelje koje sam dizajnirala za kompaniju Dijamant, ponudiće ženama mogućnost da se i u kuhinji osećaju dobro i da plene elegancijom.“ – kaže Dragana Ognjenović.
Više detalja o ovoj akciji pronaćićete na web sajtu www.dijamant.rs , na njihovoj FB stranici a i u većim marketima, na mestima prodaje Dijamant margarina.
Dijamant i Knjiški Moljac u špajzu vas daruju jednom (crnom) keceljom. Ono što je potrebno da bi učestvovali u darivanju jeste da ostavite ispod ovog posta komentar . Dobitnika ću izvući uz pomoć Random.org  u nedelju 28.04 i objaviti ovde i na FB stranici bloga njeno/njegovo ime i komentar. 

Pin It Now!

11 comments:

  1. Zaista su jako lijepe ove pregače i nadam se da će mi kocka biti naklonjena:)) Odlična akcija.

    ReplyDelete
  2. U crnoj se moze i u grad :) Samo se nadam da nije po brojevima, jer ovo lichi na 32 :))


    Alba

    ReplyDelete
  3. Super su, obozavam kecelje,...

    ReplyDelete
  4. BAS MI JEDNA TREBA!
    nenadicdejana@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. DOPADAJU MI SE, prijavljujem se

    ceca

    ReplyDelete
  6. Sakupljam kodove, al mi se čini da neću stići, a baš mi se svidjaju kecelje. Prijavljujem se i ja ;)

    ReplyDelete
  7. Zaista elegantno, prosto da ti je zao da kuvas u njima ;) Svaka cast..

    ReplyDelete
  8. Sve lepsa od lepse! Uz koji asesoar i moze se komotno do grada u ovakvom outfit-u.

    ReplyDelete