September 21, 2010

Bataci sa maslinama




Pre par dana sam u prolazu sa televizora pokupila recenicu koja je isla otprilike ovako :" ....batake otkostite ali tko da koza ostane cela...." Nisam cula dalje, Tea je zvala... Zvucalo je zanimljivo, nikada nisam pokusala da ih otkostim tako, cak sam za trenutak pomislila i na curece batake, al oni imaju puno teteiva i zilica pa sam odustala. Punjenje sam pozelela da buide lagano sa mirisima mediterana, masline, beli luk, ruzmarin, bosiljak....mogla je i neka panceta da se nadje u ovoj kobinaciji ali sam je izostavila sa namerom da naglasim ukus i miris masline....



Sastojci:
za dve osobe

4 veca pileca bataka
2 kasike parmezana
100g zelenih maslina bez kostice
4 cena belog luka
4 kasike maslinovog ulja
prstohvat susenog ruzmarina, 1/2 kasicice susenog bosiljka, so
4 koluta limuna




Krenucemo od onog sto smo culi, batake otkostiti tako da im kozica ostane cela; prvo sam sekla oko hrskavice u krug pa sam krenula da "prevrcem" meso i polako ga svlacim ka drugom kraju, svo vreme nozem povlaceci uz samu kost; kada sam dosla do kraja i zadebljanja tu sam presekla.
Posoliti batkove spolja i iznutra i grilovati ih na tiganju sa svih strana. Masline sitno iseckati i dodati im ostale sastojke, osim limuna, izmesati da se sve sjedini. Napuniti meso i zatvoriti cackalicama, sa obe strane. Po dva bataka staviti na foliju, posuti ostatkom nadeva i staviti kolutove limuna na svaki batak; onda napraviti paketice od folije, krajeve dobro saviti i pritisnuti da ne ulazi vazduh. Peci u rerni na 220 stepeni oko pola sata, nakon toga otvoriti paketice, ako meso nije dobilo odgovarajucu boju peci ih jos malo dok ne potamne. Servirati uz kuvani krompir koji prelijete sa nadevom i ako treba sa jos malo maslinovog ulja.

Verzija za stampu

Pin It Now!

2 comments: