June 22, 2012

Brodići sa jajima i sudžukom


 Pinterest je još jedno mesto na netu za gubljenje vremena. Ali kakvo... U potrazi za lepim ( fotografije, fantastična mesta, knjige, uredjenje kuće i naravno nezaobilazna hrana) svakog dana provedem tamo dvadesetak minuta ili više. Blejanje u časopise i fotografije svega i svačega me je oduvek opuštalo, a naručito mi prija sada kada sam već u podmakloj trudnoći. Znate kako su trudnice blesave...


 Takvo jedno ubijanje vremena me odvelo do ovog recepta, i kada zaista nisam mogla više da odolim tim silnim kalorijama napravila sam ih.
A planiram ponovo da ih pravim i kao posluženje za Tein rodjendan. Jednostavno je, brzo gotovo, izdašno i iznad svega ukusno....
Ako vas paljenje rerne brine, jednostavno izadjite iz kuhinje dok se peče i kada izvadite brodiće iz rerne pojedite ih pred televizorom uz omiljen film, ispod klime...



Sastojci:

4 puter kifle (ili slične)
120 g sudžuka
5 jaja
100 ml pavlake
150 g trapista
2 mlada luka
1 ravna kašičica tucane aleve paprike
so, biber



Kiflama pažljivo odsecite gornji deo i izdubite sredinu tako da formiraju brodiće, sredinu jedne kifle sačuvajte.
U veću činiju razbite jaja i umutite ih žicom. Dodajte pavlaku, sitno isečen sudžuk, sitno iseckan mladi luk, pavlaku, sitno iskidanu sredinu jedne kifle i začine. Na kraju umešajte narendan sir.
Napunite brodiće smesom.
Pecite u unapred ugrejanoj rerni na 180 °C 20-25 minuta ili dok lepo ne porumene.


Pin It Now!

31 comments:

  1. trenutno ne stignem, ali sam se na samom početku jako navukla na pinterest :)
    Krasan je ovaj recept!

    ReplyDelete
  2. Moracu da vidim sta je taj pinterest...ali, za sada sam jos uvek u fazi jako lepo izgledaju ove kifle...moja mama je tako nesto slicno pravila kada sam ja bila mala (pre nekih 400 godina...!...taman fino kada nemas volje da nesto mnogo spremas za veceeru a u planu je neki film na televiziji...
    Ja sam toliko new entry da nisam ni znala da si u trudnoci, a kamoli u odmakloj...!
    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve dobre stvari su već odavno izmišljene pa i ovi sendviči, bar ja tako mislim.

      Pozdrav :)

      Delete
  3. naravno..uvek mi skacu ova slova...
    Fali sledece: za sada sam jos uvek u fazi blog-drogiranja...jako lepo.....

    ReplyDelete
  4. Prekrasno, ovo se mora isprobati. Slike su fantasticne. Pinterest koristim puno i obozavam samo gledati.

    ReplyDelete
  5. Jao, Sanjči, kako ovo lepo izgleda. Nikada nisam pravila, ali znam da bi moj tinejdžer limitiranog nepceta ovo voleo. A na sudžuk - doslovno mi je krenula voda na usta....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da bi jedan prosečan tinejdžer mogao da živi na ovako nečemu....
      A sudžuk, zaista tera vodu na usta...

      Pozdrav :)

      Delete
  6. Sigurna sam da je ukusno, ali fotke su... ODLIČNE!

    ReplyDelete
  7. Fino, fino, ali baš nije za ispred TV-a jer onda se uskoro nabuba barem 10 kg:))

    ReplyDelete
  8. Joooj kako volim ovakve tople " sendviće" ..fotke poput profesionalca! Odlične!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Bas lepo... ipak najlepsi je sudzuk... izgleda ko cajna kobasica, ali sigurno je bolje. Inace sto se tice Pinteresta, kvalitet recepata i ideja je jako pao... na pocetku je bilo bas cool, valjda zbog manje ljudi, a sad je bas onako, prosecan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Piterestu pratim samo odredjen broj ljudi i ono što stavljaju, a tamo gde je baš sve i ne gledam mnogo, tako da je to isfiltrirano. A tamo ko i svugde, masa je masa i tu nema pomoći.

      Sudžuk je pravi i odličan je. Ja sam inače ljubitelj čajni i tog tipa kobaja, mada ih izbegavam, u poslednje vreme :)

      Delete
  11. Draga moja, ovo je fenomenalno, fotke su me odusevile kad sam ih videla, a evo tu je sada i recept (vec zabelezen za sto skoriju probu;). A cestitam ti i na lepim novostima, pa ja nisam uopste znala...:))))kiss

    ReplyDelete
  12. Do pre dve godine, kad je moja kuhinja u pitanju ja sam bila zena sendvic! Sve vrste, topli, hladni, riblji, kobasice, studentski. Uvek me nerviralo kad sendvic nije dovoljno socan, pa bacim pola istog jer ima viska hleba u odnosu na fil, (ko oni na pumpama), a i vecinom po pekarama, al jos vise me izludjuje je od nekakvih sastojaka koji ne mogu da se pregrizu kako valja, pa se sve povuce, i pola sendvica padne srusi se paradjaz i ono nepotrebno bezukusno lisce. Ovo sto se mene tice izgleda potpuno smisleno i naravno pridruzujem se cestitkama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam baš neki sendvič tip ali potpuno razumem sve mane koje si im nabrojala, ovi su stvarno sočni i kompaktni, a i prilagodljivi ukusu....
      Hvala :)

      Delete
  13. Draga moja trudnice (svako dobro ti želim) ovo mi izgleda fenomenalno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Olja!
      Izgledaju odlično a i ukusni su, a mislim da bi i neko povrće lepo ušetalo u ove brodiće...paprika, recimo.

      Delete
  14. Čamčići su odlični, mnogo mi se dopadaju. :)

    ReplyDelete
  15. uf uf, bejžim od pinteresta jer sam već ozbiljno ovisna !!
    ali baš si zgodnu ideju dobila, super su ti barčice

    ReplyDelete
  16. Mi smo ovo upravo večerali, naravno, malo prilagođeno stanju u frižideru, odlično je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za isprobavanje i javljanje utisaka.
      Recepti koji mogu da se prilagode stanju u frižideru su mi omiljeni a ovaj je idealan za to...

      Delete
  17. odlicno izgleda!! pinterest jos uvijek gledam iz daleka, iovako previse visim na netu....

    ReplyDelete
  18. Hi, dear... samo da ti javim da su brodici isprobani, punila sam ih sa suvim mesom (umesto sudzukom) i mogu ti reci da su vrlo fini i zasitni, pravicemo ih ponovo.:))

    ReplyDelete