May 14, 2011

Svinjsko pecenje sa pivom i mlincima



Pivo kao zadata namernica za ovaj krug u igrici Ajme koliko nas je, koju je osmislila Snjezana a domacica nam je Ana, moralo je biti ukombinovano sa nekim svinjskim mesom, savrseno se slazu i dopunjujuVrat je mozda malo masniji al to mesu daje potrebnu mekocu i socnost a masnije delove jednostavno preskocite dok jedete. Naravno mozete uzeti i but, ako bas zelite.  Mlince sam jela ranije ali ih nisam nikada pravila, u razmisljanju sta bih mogla da ukombinujem sa ovim pecenjem osim dosadnog krompira setim se Aninih mlinaca i eto resenja.... u buduce cu ih praviti ceste, a mozda se namolim pa napravim i  domace.




Sastojci:

1 kg svinjskog vrata
10 čenova belog luka
1 kašika senfa
2 dl piva
2 dl supe
1 kašičica kima
so, biber, vegeta

1 pakovanje mlinaca
1 l supe




Meso na nekoliko mesta zaseći nožem pa natrljati solju, vegetom, biberom i kimom kao i sa 5 čenova česnjaka protisnutih kroz presu, premazati senfom. Ostaviti u frižideru da se marinira preko noći. U velikom tiganju zagrejati ulje pa sa obe strane pržiti meso dok se ne uhvati korica. Meso i ulje na kome se peklo prebaciti u vatrostalnu posudu doliti supu i prestalih 5 čenova belog luka, zgnječenih. Staviti u rernu zagrejanu na 250 stepeni, kada supa provri dosuti pivo i smanjiti rernu na 220 stepeni. Često prelivati i okretati da se ravnomerno zaperče sa svih strana. Peći sat, sat i 30 minuta.

Mlince preliti sa litrom supe i ostaviti oko 5 minuta da upiju tečnost, vodeći računa da se ne raskašaju previse. Cediljku staviti u neku posudu pa procediti mlince.

Kada je meso pečeno izvaditi ga na dasku, soku od pecenja dodati 1 dl supe, pa staviti mlince i sve dobro promešati ,  zapeći u rerni, 5-10 minuta. Meso tanko iseći i posluziti sa mlincima.

Verzija za stampu
Pin It Now!

21 comments:

  1. Odlicno.Tako ukusno izgleda.Odma da priznam nisam pravila svinjetinu sa pivom ali probacu.Valjda mi koji ne pijemo pivo i ne dolazimo na tu ideju.Mada nisam nikad ni sanjala da cu kuvati svinjetinu u mleku pa eto desilo se i to;)i postavial sam moj poslednji blog o tome.Zelim ti uspeha u takmicenju:)

    ReplyDelete
  2. Ufff..sad sam gladna..divno, slasno, uhh :)))

    ReplyDelete
  3. Ovo se zove prava gozba,divno!Meso izgleda jako ukusno,famozno! A moja najdraža Staropramen piva,aaaa:))
    Lijep i ugodan vikend ti želim.

    ReplyDelete
  4. Viđala sam mlince na pijaci, pitala se čemu služe a onda sam ih videla na blogu kod Jovane i Ane i tek onda shvatila kako se sa njima radi. Moja mama ih nikada nije koristila. Svaka kombinacija sa njima mi izgleda savršena pošto sam veliki ljubitelj paste.
    Slike su sve lepše. Jel to novo osvetljenje sa lampama?

    ReplyDelete
  5. Krasno ukombinovano; Mlince obozavam!

    ReplyDelete
  6. Moram ti priznat da mi ovo zvuči fantastično!! Savršeno uklopljene namirnice :)

    ReplyDelete
  7. Hvala svima!!!

    @Jelena osvetljenje nije bas novo, nov je stil i nacin primene svetla i naucila sam nesto novo o obradi fotki...sto manje to bolje.

    ReplyDelete
  8. Izgleda zaista božanstveno a fotke su mi extra i ne znam da li je u pitanju nov aparat, ili svetlo ili šta ali super su :)

    ReplyDelete
  9. Meso izgleda bas, bas socno!
    Mlinci su ludilo, a veruj i da ih je lakse i brze napraviti, nego otici do radnje i kupiti.
    Hvala za link!
    Pozdrav

    ReplyDelete
  10. Uh, ovo je tako slasno i ukusno, za svaku pohvalu! Volim pivu u ovakvim pečenjima, super!

    ReplyDelete
  11. Fotke su predobre, jednostavno imas utisak da sedis za stolom i gotovo da mozes da osetis mirise i ukuse svih ovih delicija...recept je veoma zanimljiv i pravi predlog za neki fini, svecani rucak!;)))

    ReplyDelete
  12. p.s. ne mogu da nadjem tvoj prethodni receptic za piletinu koje se pristisne odgore pre pecenja, izgleda da su zbog smetnji na blogeru pre neki dan nestali svi poslednji recepti.;((

    ReplyDelete
  13. Jos jednom hvala svima na komentarima....

    @Olivera nije novi fotoaparat, nazalost...Mada volim ja i ovaj :)
    @Lana mislim da pricas o piletu kod Ane...

    ReplyDelete
  14. Joj, oprosti dear...sve sam pomesala, posle sam se setila gde sam videla receptic.;))kiss

    ReplyDelete
  15. Nisam baš neki mesni tip, ali ovo me je oduševilo, prekrasno!

    ReplyDelete
  16. Ovakav rucak nikada nebih ga odbijo. Pozdrav...

    ReplyDelete
  17. WOW, fotke su ti odlične. Baš te pratim u zadnje vrijeme kako napreduješ s fotografijom, a ove sada fotke su vrh. Jelo izgleda i zvuči savršeno i sad bi jako dobro prijalo. :)

    ReplyDelete
  18. fotke me asociraju na ruckove u nekoj gospodskoj kuci, jedne nedjelje...oko 1956...super super super!

    ReplyDelete
  19. Ovo pečenje izgleda tako slasno, a fotografije- nemam riječi!!! Prekrasno!

    ReplyDelete