April 17, 2015

Pita sa grizom i tikvicama


Nedavno sam jela najukusniji No knead bread premazan najfinijom tapenadom od maslina ikad. Odmah posle toga Tažin od piletine u pratnji kus-kusa i fantastične salete, a za kraj savršeno kremast Krem brule. Bila sam gost zajedno sa Majom i Milkicom kod Tanje. Devojke poznajem od ranije i dugo sam se unapred radovala tom popodnevu. Naš boravak u Srbiji nije bio baš dugačak i kada bi me neko pitao kakvi su mi planovi petak je bio 100 procentno rezervisan za odlazak u Bgd kod Tanje. Očekivanja su bila skroz opravdana i zaista sam uživala u ručku i razgovorima i kasnije u svirci na koju smo otišle u Jazz klub u Domu Sindikata. Nažalost dan je bio prekratak za sve ono što smo htele da kažemo i podelimo. Stalno smo uletale jena drugoj u rečenice i skakale sa teme na temu ne bi li rekle što više.... Ah, biće još prilika. Do tada mi ostaje da isprobavam recepte koje smo jeli taj dan i još neke koje sam odvojila sa Tanjinog bloga.Jagnječi tažin je na meniju u nedelju.A vi potražite na Tanjinom blogu neki koji vama odgovara i učestvujte u našim FBI rukavicama gde nam je baš ona trenutna domaćica.



Sastojci:
(orginalan recept)


250 g pšeničnog griza
200 ml mlaćenice ili jogurta
100 ml ulja
250 g feta sira, izdrobljenog
2 manje zelene tikvice
1 prašak za pecivo
1 kašičica soli
1 kašika seckanog peršuna
susam za posipanje


Tikvice oprati i narendati u veću činiju. Dodati sve ostale sastojke pa ostaviti sat-dva da odstoji da bi griz nabubrio. Sipati u pleh (dimenzija 30x17 ili sl) postavljen papirom za pečenje i peći u unapred ugrejanoj rerni na 180°C 30-35 minuta.

Recept za štampu
 
Pin It Now!

7 comments:

  1. Draga, i ja sam zaista uživala! Onako izistinski! Mnogo mi je krivo što je sve bilo na brzaka, mnoge smo teme samo načeli, ali biće dana.... Sledeći dolazak u Srbiju isplaniraj tako da nama pokloniš subotu - ceo dan, a za porodicu ostavi radni dan :-) Šalu na stranu, još ćemo se bolje organizovati.
    Hvala mnogo na lepim rečima i na probanju recepata - javi kako ti se dopao tažin. Cmok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez obzira sto je bilo na brzaka bilo je super :)
      Sledeci put svakako ceo dan...mozete da se javite na posao da imate gripu ili sl :))))

      Delete
  2. Ma glavno da ste uživali i da ste se družile a i ova pita je baš zanimljiva

    ReplyDelete
  3. :) I kod mene je taj dan bio zacrtan u kalendaru mnogo ranije i baš sam mu se radovala... :) I tako nam je divno bilo! Svakako ćemo ponoviti, a ja se nudim da budem domaćica... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi dopalo i pamtiomo te kao domacicu za sledeci put :*

      Delete
  4. Obožavam takve susrete, prepune razgovara i smijeha. I pita krasno izgleda.

    ReplyDelete