November 12, 2010

Snicle u ogrtacu od oraha



Ova dva meseca cemo istrazivati Mignonnin blog i jescemo konkretno, cini mi se. Istarga se naravno odvija u okviru igre FBI rukavice koju je osmislila Mamajac. 
Kod Mignonne su ovo telece snicle, kod mene su pilece, jer nisam bas bila sigurna koliko su moje snicle telece a koliko su govedje, pa nisam htela da budu jako tvrde. Piletina mi je bila sigurnija varijanta. A posto su kod nas izgleda krave retka vrsta, pa je nestasica putera,  pravila sam aromaticni sir.



Snicle

Sastojci:

1 belo meso srednje velicine (oko 500g)
200 g sitno naseckanih oraha
2 jaja
kasika brasna
kasika senfa
so, biber

Odvojiti meso od kostiju pa napraviti tanke snicle. Svaku posoliti i pobiberiti i sa jedne strane namazati senfom. Ostaviti da odstoji desetak minuta. Orahe sitno naseckati a jaja razmutiti. Svaku sniclu prvo uvaljati u brasno pa u jaja pa u orahe. Prziti na ulju dok ne porumene.
Pokusala sam ocistim orahe od opne, kao sto Lana savetuje, al nije mi bas islo pa sam odustala. Verovatno sam trebala malcice duze da ih blansiram.



Aromaticni sir

Sastojci:
250 g ricotta sira
50 g maslaca ili margarina
2 kasicice nasecenog persuna
2 kasicice susenog vlasca
prstohvat susenog ruzmarina
po potrebi so

Izmiskirati maslac, pa dodati sir pa sjediniti mikserom na 1 brzini, na kraju dodati zacene i sjediniti. Ostaviti u frizideru da stegne, pa parviti loptice.

Verzija za stampu

Pin It Now!

13 comments:

  1. Odlično izgleda, a ja nikako da počnem s FBI-em jer kao imam vremena! Ovo tvoje me potaklo da ga malo bolje istražim i prihvatim se posla.

    ReplyDelete
  2. Woow, moram prvo pohvaliti aranzman na tanjiru, to mi je prvo privuklo paznju (servirano je tako lepo, kao u nekom elitnom restoranu;)), a zatim i dekoraciju stola (nikako da odgonetnem sta su one zelene loptice.;)).
    Ova kombinacija sa orasima je priznajem pomalo neobicna, podseca na kinesku kuhinju, i verujem da je sa belim mesom bila podjednako ukusna...loptice od aromaticnog sira su se odlicno uklopile i fino si se snasla.;)) Sada je stvarno vrlo tesko pronaci maslac u prodavnicama, imaju samo onaj iz uvoza koji je duplo skuplji...:(
    p.s. nista ne smeta ako i ostane opna na orasima, nju je zapravo malo teze skinuti zbog svih onih vijuga na jezgru, a zavisi i od vrste oraha, neki put ide lakse a nekada se bas ne da skinuti.;))

    ReplyDelete
  3. odličan recept su izabrala (ja sam ga već par puta isprobala koliko mi se svidjela ova kombinacija sa orasima :).
    Super pripremljeno i servirano , dobra mi je ideja sa sirom umjesto maslaca.

    ReplyDelete
  4. Jako si lepo ovo aranzirala, verujem da je i klopa fina. Orah obicno ide u slatka jela, ali zapravo je neutralan, pa sto ne bi malo zabasao i u nesto slano. Svidja mi se.

    ReplyDelete
  5. Stvarno savrseno izgleda! Moram priznati da su mi promakle ove snicle kad sam istrazivala Lanin blog... izvukla sam toliko toga sto bi zelela isprobati, ali, kao i Κάθαρσις, stalno kontam da ima vremena i jos se nisam makla dalje od stampanja recepata.

    ReplyDelete
  6. Hvala svima, oko aranziranja sam se potrudila, a i moja mala vragolanka je bila u setnji, pa sam mogla na miru. Obicno pokusavam da kuvanje i fotkanje smestim u dva sata njenog popodnevnog spavanja, sto mi bas i ne uspeva, pa moram da ubrzam na kraju. Kada imate sesnaest meseci sve morate da dirate i vidite... :)))
    @ Lana, sto se tice tih zelenih loptica morala sam da konsultujem jednu moju hodajucu enciklopediju i internet. To su plodovio drveta Maklura http://en.wikipedia.org/wiki/Maclura_pomifera. Raste u nekom parku kod nas, pa dok smo setale pokupila nekoliko komada...

    A nestasica mleka i maslaca me stvarno jakooo nervira. Stalno trazim mleko za cerku i kada na kraju moram da kupim to uvozno stvarno poludim. Kao da mi krava nemamo. Neka se lepo dogovore oko cene, kao da nam nestasica nije bilo dovoljno devedesetih...

    Sto se tice cekanja sa FBI i nije bas tako, svi smo odvojili dosta, verovatno, a hocemo i nesto svoje, a tu su i ostale igre....treba to sve i postici...

    ReplyDelete
  7. Odlicno izgleda!
    Kao porucen odgovor za ove zelene loptice, jer sam ih skoro nasla setajuci u blizini vikendice i nisam imala pojma sta su,ali svejedno sam ih pokupila, jer su zanimljive i odlicne za fotkanje.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Kako ovo izgleda prekrasno. Mogu zamisliti kako je ukusna i hrskava korica na mesu. :)

    ReplyDelete
  9. ovo je vjerujem predobro, mislim da je meni ovo promaklo na Laninom blogu

    ReplyDelete
  10. Imas nagradu http://www.kcbyjafi.blogspot.com/

    ReplyDelete