November 7, 2014

Pasta risottata sa pančetom i graškom Nigelle Lawson


Rižoto? Ne.
Orzo-vrsta testenine koja podseća na rižu i sve se kuva zajedno u jednom loncu, na sličan način kao rižoto.
One pot pasta je u poslednje vreme baš popularna i meni se jako dopada ovakav način pripreme. Sve stavite zajedno u jednu šerpu, ako treba prvo malo propržite sastojke, dadate testenu i vodu i kuvate, završite sa malo putera i parmezana. Na kraju sve bude fino i kremasto, a ukusi  u divnoj fuziji.
Svakako pogledajte Nigellin video. Ona je meni baš draga i šarmantna. Nekako posebna. Jako mi se dopada što je i u kuhinji dama.

 http://youtu.be/Ee9cPf4bsj4

Sastojci:

220 g orzo paste
170 g pančete
200 g smrznutog graška
750 ml ključale vode
2 prepune kašike sveže rendanog parmezana
cca 20 g putera
1-2 čena belog luka, po ukusu
1-2 kašike maslinovog ulja
so i biber



Iseckajte pančetu na male kockice pa je propržite na ulju. Kada je pančeta gotova dodajte sitno iseckan beli luk, pržite dalje dok luk ne zamiriše. Dodajte grašak i nastavite da dinstate, da grašak upije malo sokova i ukusa od slanine i belog luka. Dodajte orzo pastu pa promešajte. Uspite vodu, opet promešajte, kada proključa smanjite da polako vri. Pasta je gotova kada se skoro sva voda ukuva, ostaće samo fin kremasti sos. Stavite puter i parmezan, mešajte da se rastope i sjedine sa sosom. Odmah poslužite uz neku finu salatu.

Recept za štampu

Pin It Now!

12 comments:

  1. Orzo obozavam, Najdzela ofkors i ovo izgleda mnooogo dobro. Kod nas jos uvek nema u svakoj radnji orzo, nadam se da ce se to promeniti, jer je zaista zanivljiva pasta i pruza puno mogucnosti, a i brzo se sprema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana. Ni ovde nema bas u svakoj prodavnici ali u vecini ima.
      Pre par dana sam pravila neku brzinsku salatu sa tunjevinom sa njom bila je odlicna...

      Delete
  2. Ovo ću isprobati sigurno. Imam malo orzo paste koju smo doneli sa letovanja i jako mi se dopada. Čuvam ju za nešto baš dobro, a ovo bi mogao biti takav recept... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi gledala u Maxiju? Oni su imali orzo, tamo medju onom grckom klopom ne gde stoji testenina.
      Recep je dobar I moze da se prilagodjava i nadgradjuje...

      Delete
  3. Super, ovo mi se jako dopada, pastu već imam tako da... isprobavam uskoro :)

    ReplyDelete
  4. Super izgleda, tanjur mi je prekrasan.

    ReplyDelete
  5. Izgleda bas veselo na tanjiru.:)))

    ReplyDelete
  6. kada sam ovo gledala na tv odmah sam prenijela svome sinu recept..on živi sam u splitu i povremeno si kuha...kaže da mu je ovo fantastično jelo...
    i stvarno jeste...odlično..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste i bas mi je tako za nekog ko nema bas puno volje I vremena za kuvanje a zeli ponekada nesto fino I jednostavno....

      Delete