August 15, 2019

Crni ledeni čaj sa limunom


Pre neki dan sam na instagramu čitala o principu 15 minuta. Mislim da je o tome pisala Vesnik Proleća i da nešto na tu temu imala da kaže i Aleksandra Birta i to mi je dovoljna preporuka. Jednostavno je: odvojite za neku aktivnost u toku dana 15 minuta, ili više ako imate vremena. Poenta je da ne morate čekati da imate dovoljno vremena da uradite to što želite, nego da odvojite za tu aktivnost 15 minuta u toku dana, pa onda sutra nastavite dalje. Nisam se mnogo udubljivala niti tražila dalje, jednostavno sam to usvojila i trudiću se ubuduće da to primenjujem.  Objava jednog posta na blogu je ogromn posao, osmisli šta ćeš da praviš, napraviš to jednom ili više puta u zavisnosti da li recept treba popraviti promeniti i sl., fotografisanje je proces sam po sebi, obrada fotki i na kraju treba sve to i napisati i uklopiti. Meni je poslednja etapa često najteža. I najduže traje. Nije mi do pisanja stalno. Ideja da to podelim u više faza mi trenutno zvuči fantastično! Za sada mi ide odlično, ovo je vec drugi post koji kuckam ove nedelje i sigurna sam da će ih biti još sljedeće.
Crni ledeni čaj sa limunom sam pravila prošle godine, ali i ove više puta. Volim da pijem kupovne varijante ali jako dobro znam da su pune šećera, veštačkih aroma i ko zna kakve još hemije pa ih izbegavam. Ustvari ceo deo prodavnice gde stoje zaobalazim...  Zato stalno pravim različite varijante kod kuće, sa poznatim satojcima.



Crni ledeni čaj sa limunom

Sastojci:

3-4 kesice omiljenog crnog čaja (ili čaj u rinfuzu ako više volite)
1 neprskani limun + za serviranje
med po ukusu

Staviti 2 litre vode sa korom jednog neprskanog limuna (oljuštiti limun uz pomoć ljustilice za krompir) da prokuva. Preliti vodu ipreko 3-4 kesice omiljenog crnog čaja ( ja sam koristila Lipton Yellow label) ubaciti i kriške limuna. Ostaviti da odstoji 3-5 min pa izvaditi kesice  čaja. Dodati med po ukusu. Iseći 1 limun na kriške i staviti u čaj. Ostaviti u frižideru da se dobro ohladi. Servirati sa ledom, novim kriškama limuna i listićima nane.
Pin It Now!

1 comment: